fredag

Hej allihopa =)
Hoppas ni har börjat eran fredag bra. Jag försov mig imorse men det var skönt för fick verkligen vila ut mig. Vi hade bara 1lektion idag så slutade vid 11. Fick nytt schema och mitt betyg i medicinsk grundkurs. Sen åkte jag Evin Shiwan och Tanja till odenplan och de åt kebab och jag fördröjde tiden lite innan jag skulle träffa mina snuttisar Angelica och Johanna. Vi gick runt och tittade i stan och snackade om allt och inget. Kul att få träffas efter typ 2månader och snacka om allting som hänt. Sen fikade vi på Waynes och skrattade ännu mer, det var mysigt! nu är jag hemma och har ätit en bastant middag bestående av köttfärssås ochspaghetti, muuuums! vet inte riktigt om jag ska jobba ikväll min jobb tjej e fett SEG. Nu ska jag leta andra jobb hehe, puss <3


kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0