Jag är väldigt stolt

Hej bloggen! Hoppas ni alla haft det jättebra, jag hade idrott till 4 men vi var på gymmet så det var skitkul.Jag sprang 3km och gick 200 m och körde styrka, stolt! fick även ett kort så jag får pröva på 1 vecka från och med imorgon så då ska jag träna arslet av mig haha. Hade ju tänkt köpa så nu får jag se om det är bra. Åt även på falafel kungen idag med några i min klass, mums. Har match snart, jag ska åka vid 7  och är hemma runt kvart i 11 så ni får bilder och inlägg imorgon. Hoppas eran kväll kommer bli lika bra som min. Puss


Evin och Matilda springer

Nataschi cyklar

Yashar och Natalie har peptalk

Evin och Natalie vid lunchen
 
Söta Nataschi och Evin

Min onyttiga lunch!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va hungrig jag blir!!

2009-09-01 @ 21:52:52
Postat av: fredrica

haha gumman då :)

2009-09-02 @ 07:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0