godmorgon!

Jag kom hem vid 9 igår och duschade och min dator hade 0% batteri bokstavligt talat så den dog hela tiden och jag fick inte på den utan den fick stå och ladda en timme. Orkade inte gå in då och lade mig i sängen och läste istället, dag vaknade jag vi 8 och har packat väskan fixat mig plattat håret klätt på mig ätit frukost och är klar, på bara en timme. Jag är riktigt snabb! Ett annat bevis på att jag är snabb är att på datakunskapen skulle alla göra olika uppgifter och jag hann med 6(!!!) stycken, jag fick tillbaka som svar: Det var ambitiöst och snyggt, du hann med jättemånga, jobbade du med någon? isf skriv det till mig. Du får ett MVG! man bugar och bockar. Jag blev riktigt glad, datakunskapen flyyyyter på för min del. Idag slutar jag 17.00 och drar direkt till trångsund hem till Erica, long time no see.. Saknat henne.. Vi ska titta på hennes lags match vid 8 och sen åker jag hem till mamma. ska se om jag skriver imorgon. Strax får ni dagens outfit, puss på er!!


Visst ser frukosten god ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0