dåligt humör

har varit på dåligt humör sen jag kom hem från skolan. Jag hatar att stressa. Åkte hem, klädde på mig, skrev ett inlägg och sen drog till träning hann inte äta något alls. En nektarin blev det för mig. Kom dessutom försent till träningen och hann se andra halvlek på sverige matchen. Suck säger jag bara, men tur att de vann! Nu har jag äntligen fått in musik på mobilen, vilket inte fungerade innan och var en stor del till att jag blev sur. Lade in my favorite music. Guess who? Robert Pattinson såklart, snyggingen! Lade in mina 4 favoritlåtar han sjunger och har dessutom sms-signal när han säger till Bella: You are my life now.. Jag får höra honom dagligen, yummy.. Nu måste jag plugga, plockade fram naturkunskapsboken och sitter redo med de 10 frågorna. Vi hörs imorgon på morgonen tror jag. Ha det bäst och sov gott sötisar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0