japp, då har man röttlila hår då..

Har precis färgat håret, blev rödlila. Ville ha mörkmahogny som färgen nedan men det blev en blandning mellan de två färgerna här nere, men jag är rätt nöjd. Och jag gillar att mixa ibland, jag är inte en sån som inte vågar nya förändringar. Plus detta växer ut ialf, var inte så det sitter i evigheter. Då vet jag detta till nästa gång :) Åh jag vill verkligen ha mörkmahogny, nästa gång blir det det! ska se om ni kan få bild, annars ska jag fixa så ni får det imorgon, min syster är den ända som kan lägga in bilder och ibland är hon grinig och vill inte, suck! Är för den delen sjuk också, inte kul. Vi hörs senare, för nu ska jag och mitt misslyckade hår gå och klaga någon annanstans. Puss


En blandning mellan dessa två, obs inte jag på bilden haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0