Jag fick biljetter :D

Heeeeeelt galet! Min kompis smsade mig och skrev att hon bokat biljetter till Midnattsvisningen av New moon den 19november, en dag innan premiären. Hon betalar och allt och jag är så sjukt glad. Vid 9 börjar Twilight sen efter den är det tävlingar och sånt kul och vid 00.00 drar New moon igång för första gången i Sverige, och jag sitter där. Tänk er att jag är en av de första i sverige som ser den? Helt galet. Säger bara tacktacktacktack, är så lycklig!!!!!! Ska sova nu, puss och godnatt. Har jag  tur får jag med mig dessa snyggingar i drömmen :)


Kommentarer
Postat av: asrin

bitch va hande med att vi skulle go och kolla??? va vavavavva haha

2009-10-24 @ 18:11:52
URL: http://asrinmelikova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0