Bad update..

Min dåliga uppdatering beror på att jag har varit väldigt upptagen och stressad. Igår slutade jag skolan 5, gick hem direkt och åt och packade väskan och tog tåget till södertälje hem till en gammal vän. Har inte varit där sen förra året ungefär så det var verkligen på tiden. Vi mös och badade och bakade och tittade på Idol och film. Hade det riktigt mysigt. Så ni får lite bilder från gårdagen. Vi åt en ordentligt stor frukost imorse vilket var mums. Har tittat på vinterjackor med Lalla idag i stan och hittade en jag blev helt kääär i. En peak för 3799, ska se om pappa vill köpa den till mig höhö. Den var jättefin och röd, jag hatar svart och brunt och grått och tycker man ska ha färg på vintern. Man kan inte matcha till mycket men det livar upp och är så vackert. Ikväll är det Sverige match och innan det ska vi äta på restaurang, riktigt mysigt. Puss på er!


Såklart med bubblor

God kladdkaka med daim på

Ett riktigt mästerverk

Bastant frukost


Kommentarer
Postat av: asrin

OMG FREDRICA EVA HANNA MANGNÄS TA BORT BILDEN NUUUUUUUUUUUUUU ASO SHIT

2009-10-10 @ 16:10:30
URL: http://asrinmelikova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0