091027

Eftersom det är höstlov har jag inte mycket tid till datan, hoppas ni förstår :) Jag var i farsta idag med mamma och syster och hittade ingenting. Letade efter vinterskor, sen åkte vi till haninge centrum och där köpte jag 2vinterskor från dinsko. Jätte söta och fina. Varma också. Tänkte köpa Uggs men jag hatar att ha saker som alla andra har så jag skippade det, kör min egen stil hehe. Ikväll ska jag måla små tavlor, för min mamma köpte något på Panduro hobby och ville att jag skulle måla så det blir det ikväll. Och sen är det desperate housewifes, har missat det varje tisdag för har träning men inte idag inte, skönt. Har precis ätit middagoch hängt tvätt, ska hänga lite mer också. Ska ta foto på allt jag köpt så ska jag försöka lägga in ikväll, det är bara min systers mobilkamera jag kan ta med och hon är i flempan, braaaa. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0