tisdag

Hej allihopa =)
Kom precish hem från stan med Lalla, jag och Asrin vaknade vid 12 och sen åkte vi 12.50 till stan så åkte hon hem. Så hann inte skriva något för vi stressade jätte mycket. I stan mötte jag och lalla mina systrar och så åt vi på pizza hut. Sen köpte jag även ett par klackskor, 2 bh:ar och 2 trosor på hm och massa ljussaker till mitt rum på indiska. Ni får bilder imorgon för jag ska äta middag nu och sen dra till jobbet, vet inte om vi hörs där eller inte. Imorgon ska jag och familjen göra våran vanliga tradition vilket är gå runt på stan och fika och sen äta middag ute, så jag tror vi hörs imorgon annars får ni ha en god jul! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0