Tripp på stan

Idag åkte jag och familjen till stan och tittade runt. Vi var inne på elgiganten och jag fick New moon dvd:n, skit glad! När vi gick ut såg vi Noomi Rapace, hon som spelar lisbeth salander. Det tyckte jag var lite coolt, hon gick förbi oss. Jag har även hunnit med att bråka med min pappa och verkligen storstädat mitt rum, slängde massa kläder och rensade. Har fortfarande jätte mycket kläder kvar men ska köpa galgar så det blir lite ordning på det hela. Sitter och tittar på Cougar town och väntar på gossip girl, efter det ska jag titta på New moon med min låtsasmamma för hon har inte sett den än, det ska bli myyyysigt. Imorgon är det praktik, sista dagen. Så skönt, japp.. nu ska jag titta på gossip girl, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0