torsdag

Hej allihopa!
Nu är jag hemma från praktiken och tittar på top model. Ska även börja ladda ner musik strax, beställde ju som sagt de där skorna jag visade bild på igår och två jackor. Som jag får i mitten av nästa vecka. Ska se om jag hittar några bra bilder på jackorna så kan ni få se dom. Idag ska jag göra absolut ingenting hehe, är så sjukt trött och vill bara slöa. Åker ju till uppsala imorgon med laget och kommer hem på lördag. Ska sova över där i en sovsäck, jag har aldrig sovit i en sovsäck haha så vi ska se hur det blir. Jag är faktiskt inte så exalterad över att åka, vill egentligen inte men måste. Och det blir säkert roligare imorgon, hoppas vi! Idag var det inte bra väder alls, kallt och blött och äckligt. Nu ska jag börja trixa med musiken, kram! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0