tisdag och onsdag

Tjeeeenare! =)
Nu har jag precis kommit hem från en tripp på stan med Lalla. Igår var jag med Evin och sen så mötte jag johanna senare på kvällen, vid halv 7. Så åkte vi in till stan och fikade någon timma. Sen gick vi till söder och tittade om de fanns någon bra film, och vi bestämde oss för snabba cash. Den började halv tio så vi hade en timme på oss, då gick vi till ett bibliotek som låg bredvid och tittade och där skaffade vi även biblitoteks kort. Vi var väldigt produktiva igår och skaffade waynes coffé rabatt kort, bio rabatt kort och bibliotekskort. Riktigt gryyymt gjort hehe. Efter filmen åkte vi hem till mig och låg i min säng och snackade om JW hela natten tills vi somnade. Imorse vaknade vi 8 och åt frukost, fortsatte snacka om JW och åkte hem till Johanna och hämtade gymkläder. Sen åkte vi till farsta tittade runt, gymmade och då kom lalla. Vi åkte hem till mig och chillade en stund och sen åkte vi in till stan. Där handlade vi lite saker och fikade och fixade bio-biljetter och bara hade en kul tripp på stan. Ni ska strax få se bilder på vad jag köpt idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0