söndag

sista dagen på lovet, inte kul! imorgon börjar min APU vilket är praktik i 3 veckor. Och jag fick nyss reda på att jag ska jobba klockan 7, så måste packa min väska, ta reda på vart i hornstull min praktik ligger, ta fram kläder man kan ha på ett ålderdoms hem och ändå se vuxen och normal ut och äta middag. Jag känner mig rätt stressad. Igår var jag hos mamma med min syster och städade, färgade min systers hår och tog en stänkare ;) hehe. Jag köpte även en present till min vän Johanna, vi skulle inte ge varandra något men jag var tvungen så fort jag såg den här. Jag spydde även 7 imorse fast mår bättre nu så hoppas att jag inte spyr inatt. Fan jag orkar verkligen inte jobba men behöver pengarna, ville titta på säsongspremiären av gossip girl och criminal minds och jonas. Men nej det får jag inte nu för att jag ska jobba, aja måste offra något. Ska lägga in bilderna strax, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0