Solen skiner och jag är glad

Jag har precis duschat och är fräsch. Jag har tränat, dammsugit mitt rum, plockat undan saker, bäddat om sängen, har satt på en tvättmaskin, ska hänga upp den snart och sen sätta på en till. Nu hänger mitt överkast på balkongen och luftar, solen ligger på och livet är AWESOME :D Även fast jag är sjuk så är jag glad för att det är bra väder och jag tar äntligen tummen ur arslet och gör saker som jag bestämt. Nu ska jag sätta på en film och börja måla mina naglar. Ni får se sen hur det blir. Kram!


Mitt nystädade rum

Mitt överkast som luftar och solen som skiner


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha vilket gulligt täcke! :D

2010-03-31 @ 20:28:40
URL: http://ersti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0