Min dag

Godkväll på er =)
Förlåt för mina sena kvällsinlägg och dåliga uppdatering men min praktik slutar inte förrän 4 och är hemma vid 5, och är med min bror sen är det middag och sen har jag möjlighet till min dator. Det kommer bli bättre, promise! Fick dock sluta tidigare idag och skulle pröva overaller i globen med Frida men de var bara de som inte hade fotbolls-overall som skulle pröva så då slapp jag det. Så har gjort middag, ätit, bytt om och fixat rummet. Ska ut och springa strax, mår inte så bra. Är sjukt trött och hängig men måste springa och ska lägga mig 10 idag. Bakade cupcakes idag som alla pensionärer älskade och det uppskattas, så ska nog starta ett eget Café hehe. Aja nu ska jag titta på biggest loser en halvtimme och sen ut och springa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0