lördag

Hej sunshines!

Jag kom hem för en stund sen från uppsala och har packat upp väskan och städat mitt rum lite. Sitter och tittar på The city och myser. Vi sov bara i 6timmar inatt för våra tränare såg till så att vi lade oss klockan 1 och vaknade 7. Jag hade iallafall jätte roligt vilket jag visste att jag skulle ha men var ändå otaggad. Vi kom dit vid 7 och skrämde upp varandra rejält på vägen så när vi väl var framme var alla jätte rädda för det var värsta öde och skitmörkt, men ingenting hände som tur var. Vi körde massa olika samarbets-lekar, lagade mat och bara chillade. Vi snackade även om Barcelona i sommar, jätte mysigt!

Solen skiner idag vilket är sjukt skönt. Idag ska jag inte göra något speciellt, kanske träffa Johanna senare. Ska ta en dusch nu och sen sätta mig i solen. Ni får bilder från Uppsala strax! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0