folk är dumma i huvudet..

Blir så trött på människor ibland. Idag när jag stod och väntade på bussen kom det 2 stycken, 4an mot radiohuset kommer var 3e minut så de kommer riktigt ofta. Och nästa skulle komma om 1 min och 2 min, på första bussen som kom så var det fullt men de människorna vid hållplatsen ska gå på den ändå. Jag går till den andra bussen som för övrigt är helt tom och jag får en egen stor sittplats och lugn och ro som tur är. Jag förstår inte att folk går på en buss som är full när de kommer 2 till om 2 minuter och den bakom är tom, folk verkar inte tänka nu för tiden. Och sen blir min buss full efter några stationer och bakom min buss är det en och sen kom 2 till. Jag är den ända som verkar vara smart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0