Ändrade planer

Godmorgon solstrålar!
Jag vaknade nyss av att jag hostade som aldrig förr. Har hostat hela natten, har knappt sovit något. Min hosta har bara blivit värre. Jag åker inte och hämtar jackorna idag för kan inte åka iväg 50 minuter till min mamma och sitta och hosta sönder mig hela vägen. Det är både pinsamt och störande, för mig själv och för de som sitter på tunnelbanan/bussen. Men jag ska faktiskt städa mitt rum, träna, duscha och måla naglarna. Jag kan ju inte gå runt i min vinterjacka hela tiden så får se till att hämta min jacka i veckan. Nu ska jag gå och dricka varmt vatten för att min hals ska må lite bättre, ska göra iordning en skål med hallon och vaniljyoghurt också. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0