10 mars

Ännu en dag i mars. Imorgon är det 4 veckor sen jag fyllde år, helt sjukt! känns som om det var igår. Imorgon fyller Karla år, min lilla spanjor. Kom hem halv 5 idag, tittade vad jag fått av min syster. Fick choklad och Jonas brothers 3D experience filmen, blev skit glad. Jag ville verkligen ha den men hade inte sagt något till henne och hon överraskade mig. Åkte sen vid 5 till farsta med henne och köpte hårfärg, kom hem tio över sex och åt middag halv 7. Sitter och tittar på biggest loser nu och ska titta på fotbollen senare. Sålde även lite tandborstar idag på praktiken så jag e glad. Imorgon ska vi baka cupcakes, muuuums!


Mina älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0