Torsdag

Halloj i stugan!
Jag sitter i min säng och svettas som en gris, riktigt mysigt haha. Det är så sjukt varmt ute och jag har långbyxor på mig. Ska strax ta något att äta och byta om. På träningen i tisdags skadade jag mitt knä, igen. Det bara vek sig, så det har svullnat upp rejält. Ser ut som jag har en jävla tumör på sidan, riktigt fint. Haltar gör jag också för det gör skit ont. Vi får hoppas på att svullnaden och smärtan går över i helgen så jag kan träna nästa vecka. Annars är mitt liv praktiskt taget slut. Ikväll ska la familia äta på restaurang, riktigt mysigt. Vi hörs efter det. Puss

Ser ni vilket knä som är skadat? =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Krya på dig har du tur så kanske karar kommer förbi och hjälper dig <3

2010-06-18 @ 22:03:59
Postat av: Nathalie

Krya på dig gumman har du tur så kanske karar kommer förbi för att ta hand om dig, puss på dig!

2010-06-18 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0