tisdag 28 juni

Halloj allihopa!
Har varit upptagen så det är därför jag inte har uppdaterat. Men nu ska jag se till att få ordning på det här. Sista dagarna nu på sommarjobbet och det är verkligen jätte skönt. Nu har man lärt sig alla rutiner och alla namn och fått personlig kontakt med de gamla så det ska bli lite ledsamt att sluta nu men äntligen säger jag bara. Fredag kan inte komma snabbt nog. Nu har jag precis duschat och tittar på paraguay-japan med min pappa, ska åka till restaurang Faros i stan runt 6 för vi ska fira min syster som fyllde 22 i söndags. Ni ska få bilder sen på tårtan jag bakade i lördags till henne haha. Vi hörs senare, ha det bäst! <3


Min syster alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0