midsommar dagen

Hej allihopa!
Idag är det midsommar dagen, alla affärer är stängda fast det är jätte fint väder. Idag måste jag städa hela huset för att imorgon kommer min pappa hem. Kanske ska träffa lalla idag efteråt, men nu ska jag städa, pumpa musik och sjunga.


Igår var det ju midsommar. Jag åt en super god lunch hemma hos mamma, sen träffade jag Johanna och vi åkte till min pappa. Där bytte vi om och fixade oss och sen drog vi till Julia på söder. Där bjöds det på middag, efterrätt och lite mys. Sen gick vi ut vid 12 och gjorde inte så mycket, men det blev lite kaos senare på kvällen som inte behöver nämnas hehe. Hoppas ni hade en bra midsommar ialf! puss

Johanna och Frida vid katarina bron

Johanna och Frida igen

Stockholm by night

Kommentarer
Postat av: My

Sjukt fin blogg du har! :)

2010-06-27 @ 02:21:09
URL: http://smirrnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0