onsdag 21 juli

Hej allihopa!
jag har ju då inte skrivit på 9 dagar, har inte alls haft lust. Men såg att folk fortfarande läser så känner mig dum så tänker skriva bara för er skull. Har inte gjort alls mycket de här dagarna, mest varit med Johanna och Angelica och umgåtts med familjen. Igår åkte jag Johanna och Angelica in till allsång på skansen och satt där i 7 timmar och väntade tills det skulle börja. Det var riktigt mysigt men ändå jobbigt. När Oskar Linnros väl sjöng så var det absolut värt det, han är kung. Fan vad grym han är, och snygg! När sändningen var slut så sjöng alla några extra låtar och även han. Han sjöng då Från och med du som är världens bästa låt. Nu ska jag laga lunch, ni får bilder från igår. Puss
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0