jävla bredbandsbolaget

internet har inte funkat på 2 dagar för att det var någon störning så det har inte funkat för mig att blogga. Idag slutade jag sommarjobbet och är överlycklig. Just nu försöker jag packa min väska till barcelona samtidigt som jag tittar på fotbollen. Går det bra? nej. Kan inte koncentrera mig på en sak. Men lite kläder tvättas, lite ligger i sängen och ska ner i en väska som jag inte har. Ska försöka hitta en hos någon annan. Och lite kläder är hos mamma. Jag tar alltid med mig för mycket kläder. Vi ska ju spela fotboll varje dag och ha en ledig dag så egentligen behöver jag inte med mig så mycket. Nu ska jag dra till Angelica och mysa lite, äta middag och så. Vi hörs när jag kommer hem runt 10-11. Puss

ps: Det funkar inte att ladda upp bilder. får se om det funkar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0