gothia cup

sitter och tittar på gothia cup och tänker på att tjej fotboll är nog det tråkigaste som finns. Jag spelar ju också fotboll och tycker synd om min familj som måste kolla på mig, för gud så tråkigt det är. Fast det beror också mycket på att lagen som spelar nu bokstavligt talat suger. Har packat min väska också, för imorgon drar jag till Göteborg och kommer hem på måndag. Jag ska träffa Lina som bor där, det är faktiskt jätte nervöst för vi har aldrig träffats innan. Men det blir säkert jätte kul! Vi ska gå på liseberg och titta på finalerna i gothia, mysigt. Ska sova relativt tidigt ikväll då jag ska upp vid 7 imorgon, mitt tåg går 9 och jag kommer säkert hamna fel haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0