borta bra men hemma bäst

Godmorgon sunshines!
Jag är på strålande humör idag, kan bero på att när jag kom hem igår låg Oskar Linnros album på min säng. Min snälla syster hade då köpt det till mig. Just nu sitter jag och lyssnar på mtv och har precis ätit frukost. Ikväll ska jag träffa Johanna, Angelica, Julia och Yamina. Vi ska äta middag tillsammans för imorgon åker Johanna och Angelica till Rhodos i 2 veckor.

Göteborg var jätte roligt. Det var lite pinsamt i början men det släppte jätte snabbt, hon har typ världens snällaste familj så det var jätte skönt. Vi tittade på mycket gothia matcher och gick runt i göteborg. Vi skulle gått på liseberg i söndags men då regnade det hela dagen så det var lite synd. Igår så gick vi runt i en park som är ungefär som haga parken och där tog vi massa foton, då vi båda älskar att fota så var det perfekt. Har världens träningsvärk i benen nu men det går nog över. Nu ska jag hoppa in i duschen, puss!


Lina gillar inte att vara med på bild

Hennes mysiga område

Här tar hon fina bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0