torsdag

Hej allihopa =)

Nu är jag hemma från skolan. Slutade halv 1 och gick sen med Natashi till vi och beställde parma foccacia som vi åt, riktigt gott. Ikväll vid 7 skulle jag tränat med Evelina men hon fick förhinder så antingen åker jag själv och tränar eller så går jag i mina 12 trappor några gånger. Gick 2 steg i taget igår upp för alla 12, 4gånger. Det är riktig bra rumpträning. Och idag ska jag fokusera på magen så det blir många sit-ups. Sitter och tittar på Nikki nu och ska sen se på one tree hill. Ska även skriva i min träningsdagbok. Snart kommer resten av familjen hem, men så länge ska jag njuta av tystnaden. Vi hörs sen <3



Ge mig sommar nuuuu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0