tillbaka!

Nu är jag tillbaka hos pappa efter en helg hos mamma. I fredags åkte jag hem efter skolan och chillade och tog det lugnt sen packade jag väskan och åkte till mamma. Jag och karla skulle ses för en pizza men vi bestämde oss för att vi inte ville bli fetton så det skulle vi ta en annan gång. Hemma hos mamma tittade jag och mina systrar på film och sminkade mig och hade det mysigt. Igår så gymmade jag med Johanna och sen åkte jag hem och städade och duschade och sånt. Sen bakade jag och min syster kladdkaka och sen tittade vi på Hope for Haiti grejen. Idag åkte jag hit vid halv 1 och nu sitter jag i min säng och lyssnar på Nick jonas nya album, låtarna har släppts på youtube och de är verkligen APbra. Jag är helt besatt, han sjunger lugna låtar som jag älskar och hans röst ger mig gåshud. Om en timme ska jag köra spinning med Johanna så nu måste jag gå och äta och sen packa väskan och dra till gymmet. Är hemma runt halv 6 så ni får bilder från helgen senare, puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0