sjätte december

Hej bloggen =)
Sista dagen på lovet då och den spenderas i soffan framför teven. Skulle träffat Erica & Lalla men alla 3 var skit trötta och de vaknade sent så det blev ingenting tyvärr. Men vi ska försöka träffas i helgen. Jag har precis ätit lite lunch framför teven, tittar på one tree hill. Snackade med Natashi på msn imorse och tydligen kommer hon nästa fredag, trodde hon skulle komma på tisdag. Nu får jag vänta ännu längre på min älskling. Har saknat henne som faaaaaan! Förresten var inne på ditthoroskop.nu och man kan ta reda på ens "tal" i livet och hur man är och vem man passar ihop med som jag visade lite i förra inlägget, tydligen är mitt tal 8 och allting som står om vattumannen och om mig är verkligen sant. Kan lägga in sen vad det stod för nu ska jag fortsätta titta på oth. Puss


Jag saknar dig korven!


Kommentarer
Postat av: Natashii

Miss you <3 Love you <3

2010-01-08 @ 14:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0