i'm sick of being sick..

jag hatar att vara sjuk! när jag är trött på skolan vill jag verkligen bli sjuk men nu när jag är sjuk vill jag verkligen inte vara det. Hela min kropp gör ont speciellt ryggen. Mitt huvud värker mer än förut och jag kan knappt äta. Jag har precis ätit middag, 4köttbullar & lite makaroner. Jag brukar äta 3 gånger så mycket ungefär haha, för jag älskar verkligen mat. Jag hatar det hära. Vill ut och springa hundra varv runt huset, vill röra på mig. Göra något och inte bara sitta inne. Usch jag hatar det här!


Kommentarer
Postat av: Anna | Heeneley

sv: okej men jag vill endå att dem inte ska splittras om det e sant asså :'/

2010-01-26 @ 20:01:03
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0