godmorgon!

nu har jag vaknat. Jag har tappat rösten nästan helt. När jag pratar låter det som att jag viskar, inte bra! Jag känner mig jätte hungrig så jag tror att jag ska gå och få i mig lite frukost nu, sen titta på American idol. Om det har kommit upp på internet vill säga =) Idag ska jag följa med Evelina till gymmet vid 5 för hon ville inte vara själv men jag ska inte göra något, sen ska jag hem till mamma och käka massa godis. Hon lovade mig igår att vi skulle handla godis så det ska bli toppen. Imorgon får jag en lillebror också, så vill inte  vara sjuk när han kommer för vill inte smitta han. Aja nu ska jag gå och äta. PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

mera på fanficen :D

2010-01-29 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0