godis!

jag ligger i sängen nu och tittar på biggest loser, det är ett av mina favoritprogram. Har precis ätit lite middag också. Hur är det möjligt att jag mår ännu sämre nu? Jag har sovit aslänge och vaknade typ nyss och åt middag, direkt när jag ställer mig upp känner jag mig snurrig och illamående. Mina ögon får ont av ljuset och jag vill bara ha godis. Snälla kan någon skicka en stor påse med daimglass sandwich tiptop choklad cola & lakritsnappar marabou mjölkchoklad kinderägg och massa mer? =) Det vore jätte snällt! Jag funderar på om jag ska be pappa köpa något men han slutar 10 och ingen affär är väl öppen då? jag tror inte det.. nu ska jag fortsätta titta på biggest loser och tycka synd om mig själv, jag har världens sämsta immunförsvar har varit sjuk varje månad. Puss


Muuuuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0