God eftermiddag!

Nu har jag kört mitt första kickboxningspass, kom hem senare än jag skulle för att karla skulle fixa sitt busskort till plus i gullmarsplan och vi hade 20nummer ifrån så vi fick vänta i typ en kvart. Eftersom våra kort inte funkade var vi tvugna att planka och vi hatar det. Vi har aldrig gjort det förut och det är skitpinsamt. Så när vi skulle hem gick vi till hötorget och så ser vi att farsta strand tåget kommer så vi springer och jag suger på att planka se det funkade inte och då gjorde jag igen och så funkade det men jag fastnade med väskan och går så mitt knä viker sig och jag ramlar och det gör så sjuuuuukt ont. Om jag inte hade varit vid tunnelbanan hade jag gråtit. Det var tur att det bara var jag karla och en gubbe där. Gubben blev skitsur för att vi plankade och börjar bråka med oss och säger till mig: Hoppad du gjort dig illa riktigt mycket och att du har ont länge. Då blir karla skitsur och börjar bråka med honom men jag bara står där förvånad, och så haltar vi till tunnelbanan och åker till gullmarsplan. Jag fick skjuts hem av hennes föräldrar och sitter nu i min säng, har precis ätit en nyttig fil med dinkelmusli. Ska strax halta in i duschen. Jag förstår inte varför jag har värsta oturen!!!! Hoppas ni har det bättre än jag, puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0