Fredag 22/1-10

Nu är det äntligen Fredag igen. Och för mig innebär det stora förändringar. Idag är den sista fredagen innan jag får min lillebror vilket betyder att detta är sista helgen jag får sova i lugn och ro och inte vakna av bebisskrik. Jag är hur glad som helst över att jag ska få en lillebror men detta medför mer ansvar och att lägga mig tidigare, hmm.. Inte kul.. Aja nu till något som är kul är att jag ska till mamma idag (tror jag) om inte min "chef" säger till mig att jobba. Då ska jag lägga in bilderna på datorn och göra en lite powerpoint. Ska försöka fixa hur min present till mamma ska se ut, ska försöka träffa Denise nästa vecka och spela in låten och sen fixa filmen hemma hos Natashi. Så förhoppningsvis får mamma presenten nästa helg. Så idag ska jag sitta och fixa med maaaassa foton hos mamma och mysa med mina systrar. Imorgon ska jag träffa Natashi typ. Vi får se imorgon vad som händer. Det var även en väldigt chill dag i skolan, men nu ska jag fortsätta titta på Ellen. Puss


Någon hade riktigt tråkigt på julafton.. hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0