....

vad jag än gör blir min pappa aldrig nöjd. Jag har skaffat ett gymkort och tränar 3 gånger i  veckan, jag spelar fotboll och jag går i skolan. Och jag är även bra på fotboll, tränar bra och får bra betyg i skolan. Jag dricker inte röker inte och är inte ute sent på helgerna, jag bråkar inte och hjälper till hemma. Han borde vara glad att jag är som jag är, det är inte alla 16åringar där ute som är som jag. Jag kom ju nyss hem från spinningen och var fett mätt, så jag åt inte så mycket mat. Utan tog lite kött och ett glas mjölk och sport-vitaminer. Ändå kommer han in till mig och är sur och säger att jag äter för lite. Antingen äter jag för mycket och för dåligt men nu äter jag tydligen för lite. Jag förstår inte vad hans problem är. Och sen säger han att jag inte kommer gå ner i vikt pga det, för det första vem har sagt att jag vill gå ner i vikt? och för det andra ska han stötta mig inte vara emot mig. Ibland önskar jag att jag kunde skjuta honom i huvudet. Åh jag orkar inte mer! ska fan sluta äta helt och få anorexia så blir han nog nöjd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0