dagen i ord

Hola a todsos =)
Japp lite spanska känder jag för. Idag var det en väldigt lugn dag som vanligt, hade bara en redovisning och sen firade vi Shiba gjorde 3 mattetal och sen slutade vi. Har tittat på Oprah och skrivit lite och ska försöka skriva en låt. Jag känner inspiration och vill verkligen skriva en låt, vem det är till blir en överraskning. Jag måste skriva en träningsdagbok på idrotten och måste börja med det idag. Så ska skriva ner vad jag ätit tränat och sovit under 10 veckor 3 dagar i veckan. Måste komma ihåg det för är rätt glömsk hehe. Nu ska jag göra iordning någon lunch och äta lite sen sätta mig och skriva och spela lite piano. Me love! Jaaapp.. så vi hörs senare <3

Dagens bästa: kladdkaka och läsk i skolan, muuums!
Dagens sämsta: som vanligt den onödiga skoldagen
Dagens låt: Catch me- Demi Lovato
Dagens humör: Glad som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0