11 januari

Wohoo en månad tills fin födelsedag, känner mig inte alls som 17. Det känns så gammalt och jag vill vara forever young haha. Kom hem från sjukgymnasten för ett tag sen, har käkat lite lunch och tittat i hm-katalogen. Gud så snygga kläder det finns och sååå mycket jag vill ha. Jag ska beställa beställa beställa! Idag var det verkligen världens onödigaste skoldag, kom till skolan 8 fick reda på mitt betyg i datakunskap gick ner till näringsläran fick veta mitt betyg och halv 9 slutade jag. Och jag hade min sjukgymnast 11.15 och vårt matkort börjar inte funka förrän 10 så jag satt i skolan till 10 och väntade med några i klassen och hjälpte folk att plugga. Sen handlade jag yoghurt och bananer på VI sen drog jag till sjukgymnasten. Fick lite knäövningar som jag ska göra i 1vecka framåt, jag brukar aldrig göra dom när jag får de hehe men tro mig nu ska jag verkligen göra dom. Inget fusk här inte! Ska se om vampire diaries uppehåll är slut. Kramis <3

Dagens bästa: att vampire diaries ska visas på tv6 i sverige i vår
Dagens sämsta: den onödiga skoldagen
Dagens låt: jonas brothers-underdog
Dagens humör: Glad men trött, fick ju trots allt MVG i datakunskap och VG i näringslära! grattis till mig


Jag saknar sommaren och Johanna, lilla snuttisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0