10 januari

har ätit en awesome middag =D Revbensspjäll med ris och sås, muuuums! sitter och tittar på lite teve och busar med min lillebror, jag älskar när han skrattar. Det är det gulligaste och lyckligaste  skrattet någonsin. Han är ju bara 2 1/2 så han skrattar för allt men speciellt när jag kittlar han på magen. Älskar hans skratt. Halv 9 är det JONAS mitt favoritprogram och efter det ska jag titta på scream och sen sova. Ska smsa Aylin nu och se om det är något plugg till imorgon, har bara 2 lektioner sen ska jag till sjukgymnasten. Vet inte om jag kanske åker och tränar lite också. Får se vad som händer. Either way så hörs vi senare, puss!


Världens bästa och gulligaste lillebror!


Kommentarer
Postat av: linda

åååh så gullig!

2010-01-11 @ 20:41:33
URL: http://lissmatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0