it's time for school!

godmorgon allihopa =)
jag hoppades att ni vaknade på ett bättre sätt än jag, min lillebror grät och grät och skrek för att han skulle ta hostmedicin så jag vaknade 9 av det. aja var ju tvungen att gå upp någon gång. har ätit frukost och bytt om, ska fixa mig lite och packa väskan och sen dra till skolan. sista dagen idag, sen är det sportlov och efter det APU så är borta från skolan i 4 veckor. riktigt naaajs!! idag fyller min låtsasmamma Lina år, så ett stort grattis till henne. vi kanske skulle baka ikväll eller så gör vi det imorgon. min pappa jobbar så vi firar inte henne än men i helgen blir det. Får se vad jag hittar på idag något kul blir det ialf. Hörs efter skolan, puss!


Lina och Theo i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0