godmorgon!

jag sitter och tittar på mtv som vanligt och chillar lite vid datan. börjar 12.40 idag så ska möta natashi vid 12.15 för att köpa lunch på VI. slutar 16.40 idag tror jag och då ska jag hem och äta min efterlängtade och älskade jonas brothers tårta. Ska ta massa bilder på den ofc och skicka till jonas brothers haha. idag fyller min kära vän johanna 17 så ett stort grattis till dig snygging. imorgon ska hon ha tjejmiddag det ska bli riktigt mysigt. Nu måste jag på toaletten och byta om. Juste det är ändrade planer min kusin åker hem idag, tråkigt tråkigt. Man träffar honom inte ofta för att han åker runt överallt i världen haha, jaja puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0