glada jag

jag är väldigt glad idag. Jag vet inte varför, tror jag bara vaknade på rätt sida. Efter skolan så gymmade jag med johanna och åkte sen hem, åt middag och duschade. Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik. jag ska strax gå och äta yoghurt med massa frukt, me love! juste min pappa köpte Gliss asia straight till mig igår för mitt hår blir alltid så lockigt efter jag duschat så nu ska jag bannemej gå till badrummet och se om det funkade. Annars ska jag kräva pengarna tillbaka.. hehe.. ska även spraya in kokosnöt spray i mitt hår som gör att det blir lätt att kamma. Fick det av julia och lisen i födelsedags present och det är awesome. Det luktar sååå gott och funkar verkligen. Tummen upp för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0