biggest loser

sitter och tittar på biggest loser och jag hatar verkligen Mark och Dan. Åh dö säger jag bara, jag vill skjuta båda två i huvudet. Fast först i benen och låta dom lida, låta de bara känna smärtan och lida lika mycket som jag gör varje gång jag tittar på dom. haha gud jag låter som värsta psykopaten men jag hatar dom 2 så mycket. Min lillebror kom hem vid 5 och han är verkligen JÄTTE liten, gud värsta lilla puttenutten. Jag vågade inte hålla han i början men jag gjorde det för ett tag sen och han är de sötaste jag sett. Han har stora mörka ögon och tittar nyfiket överallt, jag älskar honom redan =) Han bär ett av mina favoritnamn också, Elias. Nu ska jag fortsätta plugga. PUSS


Jag och min lilla prins Theo, världens bästa lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0