5e februari

Halloj i stugan!

Nu har Natashi gått till tunnelbanan och jag sitter ensam kvar i soffan och väntar på att one tree hill ska börja. Ska kanske träffa lalla senare, hon skulle höra av sig.Jag har nästan bestämt mig vilken tårta jag vill ha, håller på och väljer mellan 2 bilder ni kan få se senare. Ikväll ska jag sova hemma och skriva lite på min bok, får se om jag träffar lalla eller inte. Jag Natashi och Nathalie åt kebab efter skolan eller jag åt pommes och de åt kebab efter det så åkte jag och Natashi och hämtade ut biobiljetterna till torsdag på min födelsedag. Då ska jag Nathalie Natashi och Aylin titta på förhandsvisningen av Valentines day. Det ska verkligen bli super kul. Nu ska jag gå och äta lite, puss!



Söta Natashi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0