15 februari

Hej allihopa! =)
Jag har inte skrivit något på hela dagen idag men har varit upptagen med skola gymma mina små brorsor duscha och äta middag. Så nu har jag äntligen fått lite tid för mig själv. Fick mitt stativ till keyboardet idag också så nu står mitt keyboard upp, jätte fint. Fast nu fattas bara en stol haha. Men det kommer snart. Var sjukt trött hela dagen i skolan idag, inte bra inte. Imorgon ska vi åka skridskor i kungsträdgården på gympan vilket ska bli kul då jag inte åkt skridskor sen jag var liten, balansen är inte på topp men vafan inte varje dag man åker skridskor med klassen haha. Ska lägga in bilder så ni ska få se från igår när jag firade mig hos mamma. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0