Måndag 9/8

Godmorgon! :)

Hade myskväll med Karla i söndags, vi tittade på film och åt massa godis. Igår hade jag träning och sen kom min familj hem så nu ligger det leksaker överallt, precis som det ska. Idag ska jag möta upp min syster vid 2 i farsta så ska vi köpa en till present till min lillebror. För idag ska vi fira honom igen, ingen av mig och mina systrar var i skåne och firade honom så då gör vi det idag istället. Det ska bli mysigt. Nu ska jag byta om och fixa mig. Vi hörs sen. Puss


Min prins <3

Kommentarer
Postat av: Anita

Ciao!



Tack :)



Ja Rom var verkligen toppen bra skola och jag och syrran älskar Italien sen innan :) Fast jag gillar nog Milano lite mer, där är det bättre shopping och party.. men Rom är helt klart bra och mycket kultur att se.

2010-08-09 @ 13:35:56
URL: http://www.dorzia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0