trötter

åh gud jag är sååå trött. och jag ska spela fotboll om två timmar, great! Igår var jag så sjukt trött efter matchen så när jag kom hem ramla jag ner på soffan, någon halvtimme senare vaknade jag och duschade och åt och sen tittade jag på sverige matche. Go sverige!!!! jag somnade direkt efter matchen och vaknade tidigt idag. Igen. Tittade på män som hatar kvinnor med pappa och sen jag och lade mig igen, vaknade vid halv 3 och låg kvar och tittade på tv. Åt lite mat också. Nu sitter jag i soffan helt död, nästan. Juste, matchen igår gick inget vidare men för min del gick det bra. Fick mycket beröm så jag blev lite gladare. Hoppas att det går minst lika bra idag, ska hitta något att äta nu innan jag ska åka iväg, magen måste vara påfylld ju om jag ska orka fotboll i 80 min. Hoppas ni haft en toppen helg sötisar, puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

80 minuter? kör ni inte två gånger 45?

2009-09-06 @ 20:55:12
Postat av: fredrica

det är i damserien vi kör 245 i f16 är det 240 ;)

2009-09-07 @ 14:45:12
URL: http://enfredrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0