trötter

Hej sötisar! Är hemma från skolan och har tittat lite på tv, ska göra lunch snart för åt inget tsm med de andra efter skolan för har så förbaskat ont i min ljumske så kan knappt gå. Jag har precis kommit in i rutinerna med träning skola och fotboll och allting går bra. Fotbollen går great, får skit mycket beröm och är verkligen tillbaka efter min knäskada och skolan går bra. Och nu så hände något med ljumsken, hoppas bara att det går över så snabbt som möjligt. Var det någon som stannade uppe inatt och tittade på VMA? jag ville men orkade inte. Ska titta på reprisen ialf. Jag är så sjukt trött, ska plugga sen. Har en uppsats jag ska göra och engelska glosor, men det borde gå snabbt. Här får ni bilder från skolan. Puss på er

Naturkunskapslektion

Tråkigaste uppgiften på naturkunskapen

Fredrica har kul

Jag pluggar med min feta arm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0