pluggpluggplugg

Mår bättre idag och känner mig mycket piggare men gick inte till skolan för säkerhetsskull, min mage är fortfarande konstig. Har ätit en nektarin en macka och druckit ett glas juice. Har gått och handlat comviq kompis till min älskade mobil och har suttit och pluggat i en timme nu, har ungefär halva kvar. Skriver svaren till provfrågorna, har prov om 2 veckor typ. Men bättre & göra klart allt nu när jag har tid. Ska bara dega idag igen får se om jag kanske tar med min lillebror till parken runt 2-3 får se när han vaknar. När jag gick ut idag möttes jag av ett strålande väder som sedan blev kallt, usch. Nu får ni lite bilder så hörs vi sen, puss sötisar!


Fint väder

Fin bakgård och väder vid min lägenhet

Om man e sjuk blir det massa plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0