mys

förlåt för dålig uppdatering men har stressat runt idag. Var i skolan till 5 åkte sen till skogås och fick min kamera av lisen. Kom hem till mamma vid halv sju, åt då mat och tittade på tv och umgicks med min syster. Vid 9 mötte jag mamma vid jobbet och vi gick och handlade gott på statoil. När jag kom hem tappade jag upp badvatten och förberedde massa ljus skvallertidningar lugna favoriter och godis. Jag hade det hur mysigt som helst. Skönt att bara få slappna av efter en hektiskt skolvecka. Juste mina datakunskap läxor jag skrev om, vi skulle skriva av betygskriterierna samt göra en meny. Gissa vilket betyg jag fick? MVG på båda :D är super glad! mitt första MVG.. Tog bilder på badet och mitt rum för ville visa er, men mina systers data är lite seeeeg så man kan inte stoppa in minneskort i den, och har ingen aning om vart sladden är. Ska leta efter den men annars får ni bilder imorgon. Ska träffa Åsa imorgon och fika och sen ska jag ge hennes present, vid 9-12 ska jag gå på mitt första jobb. Barnvakt ute i alvik, inte alls långt från mig. Det är på kvällen så det är väl mysigt. Nu ska jag leta efter sladden, vi hörrs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0