090921

hej allihopa!
Jag bokade ny tid hos jobbet och pröva på hur det är, på måndag klockan 4. Jag kom hem runt sju och har precis ätit middag, ska plugga snart och sen titta på svenska hollywood fruar för första gången. Någon som sett det? Nu har Hannah Montana börjat men hinner nog inte se, det är olika avsnitt till 9 men ska hinna plugga också till 9. Så det får bli på onsdag eftersom jag har sen träning till 10 imorgon :(.. På Torsdag ska jag träffa min gamla vän Erica, har känt henne sen vi var 6år och vi har umgåtts lite då och då. Vi bor rätt långt från varandra men på torsdag ska vi titta när hennes lag spelar match som är mitt gamla lag och då träffar jag även min bff lalla haha! börjar egentligen halv 1 imorgon men har gympa på morgonen så börjar 9. Suck!!! idag på näringsläran skulle vi gå till mataffären och plocka ut en nyttig lunch och redovisa, hur kommer det sig att jag drogs till kak&godis hyllan hela tiden? hahaha.. Puss på er


Mitt kungarike

melovemelove

Natashi skriver näringsinnehåll

Jag & Nathalie åt mackor till lunch

Supergoda mackor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0